Friday 29 January 2010

Abah sakit masuk hospital..


Dari bakal mak mertua Makku ( Puan Siti Mariam )
untuk abah..


Syahadah urut Tok ..


Syahadah dok ngn Tok..


Abah tengah tengok tv sambil makan roti..

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Al-kisahnye, abah jatuh tangga..dalam pukul 2pagi..katenye nak ke bilik air..abah tak nampak..lampu tutup..dalam 10 anak tangga jugak la..jatuh teruk..kebetulan Makku tido di bawah dengan kakak Aina..terkejut gak la..bunyi yang agak kuat..terus Makku pegi kat tangga..tengok2 abah dah terjatuh...kepala abah teruk jugak..ada kesan darah beku di kepala..Ya Allah..tuhan saja yang tahu masa tu..

Kebetulan family Along ada..semua kelam kabut pergi ke tangga..Along ngan abg awie pimpin abah naik ke atas..tuam dengan ais..kepala abah tu..sian kat abah..
dah seminggu dah abah tak sehat..semenjak start diet ni..tu yang abah badan agak lemah..sebab abah start diet yang agak mengejut..hmmm...

Esok pagi abah cakap nak pegi ke hospital besar..katanye dah sakit sangat..dengan pertolongan bakal besan..dapatlah abah masuk hospital dengan agak cepat dan pantas..dapat 1st kelas lagi..hehe..sonok abah..alhamdulillah..layanan dari Doktor dan nurse2 sume baik2 sekali..

Jutaan terima kasih tak terhingga dekat bakal mak mertua Makku, kerana memberi bantuan yang tak dapat terbalas...nanti Makku buat Caramel ek kat bakal mak mertua Makku tu ye..terima kasih..lov u..!!

Love,
Makku ;)

1 comment:

Werdah said...

salam,

Semoga cepat sembuh dan sejahtera semua di sana.

Post a Comment